Snart är det helg

Dagens promenad gick till forsen. Tyvärr var det mulet och grått väder, men kunde inte göra något åt det. Resten av dagen ska jag nog städa och rensa undan lite saker som ligger framme. Loppissakerna som jag tog hem från loppis måste nog in i skrubben igen, vill inte se de blåa ikea kassarna mitt på golvet längre. 
 
Jobbar inatt och sedan har jag ledig helg. Kanske bäst att vila upp sig då de följande veckorna är fullspäckade med jobb, har dessutom bara en ledig dag båda veckorna, men det går nog då man har nätter, då är man ju i princip ledig den dagen man slutar 9 på morgon. 
 
Något som jag ser framemot är nog KAJ som vi ska och se/höra på till Wasa Teater imorgon kväll. De kommer säkert att bjuda på ett gott skratt eller två. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0