Bloomingville inspiration

Vad gör man då man ligger och är sjukledig? Jo man surfar runt på nätet och hittar en massa intressant. Surfade in på Bloominvilles hemsida och hittade lite fina saker. 
 
 
Jag skulle inte tacka nej till någon av de här tavlorna. De kanske är i modernaste laget, men de med ett bra budskap på skulle jag nog kunna hänga på min vägg. En sån här enkel tavla är säkert inte svår att tillverka själv. Kanske man skulle göra ett försök någongång?
 
Mattor, ja de har vi inte många av i vårt hus. Jag tycker ju att de egentligen är ganska onödiga, i alla fall då vi nu har golvvärme i hela huset. Men egentligen så kan en matta förändra ett rum ganska mycket. Av mattorna här ovan så är det nog de med text som jag är mest förtjust över, speciellt de i grått och brunt. Några färggranna mattor vill jag inte ha.
 
Vilka är dina favoriter?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0