Begravningsplan och promenad i mörkret

Gjorde ett nytt försök idag och besökte begravningsplan i Gamla-Vasa. Nu blev de nog nöjda då de fick varsitt ljus i alla fall.
 
 
Ikväll har jag varit ut på en promenad i mörkret. Hade igång sportstracker så jag såg hur långt och hårt jag gick. Omedvetet gick jag hårdare där det var kolsvart och saktare där det fanns gatlampor, konstigt (eller så inte). Är tydligen mer effektivt att gå i mörkret! Fast höll faktiskt på att falla omkull då det var en massa lerklimpar på vägen, men det gick bra. Blev 4,5 km, helt tillräckligt.
 
Imorgon bitti ska jag till massören igen. Ska bli skönt. Sedan har jag tänkt fara på jobb till kl.18. Tror faktiskt jag ska ta med spikmattan till jobbet, man vet ju aldrig när man behöver den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0