Snart höst?

Då säden blir gul känns det som om hösten snart är här. Men inte vill jag ha höst redan, sommaren har ju knappt börjat fastän sommarvädret kommit av sig lite. Hösten börjar enligt mig nog först i september, så vi får hoppas att vi får njuta av sommarvärme ännu i augusti. 
 
 
Några andra hösttecken har jag ännu inte sett, men de kommer väl de också så småningom. Mörkret kommer ju smygande för var dag, så det kommer man ju inte undan. Men mörkret kan ju vara ganska mysigt, speciellt med levande ljus en mörk kväll.
 

Kommentarer
Postat av: malena

Då det blir till höst betyder det bara att vi ses snart! Inte illa enligt mig!:) Oj vad ni reser. Hur orkar ni med ert fullspäckade program? Jag har varit ledig i en och en halv vecka nu och latar mig mest hela tiden.:)Vi håller i alla fall på och renovera fasaden på huset och så far vi till Umeå nästa vecka. Bättre väder önskar jag mig också!

Svar: Nå nej, de e ju förstås något att se framemot :) Orkar och orkar, vill ju att det ska hända någonting mest hela tiden, trivs bäst då. Idag har det ju varit fint väder, får hoppas det håller i sig. Ha en trevlig resa till Umeå!
Caroline

2013-07-23 @ 23:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0