Måndags funderingar

Idag är det sista semesterdagen. Imorgon börjar vardagen igen. Egentligen ganska skönt, men får väl se hur det känns efter någon dag. Oroar mig för att jag inte kommer att veta mycket då jag kommer tillbaka jobbet. Har varit borta 2 veckor (en vecka sjukledig och en vecka semester) och under den tiden har boendet flyttat, desto mera vet jag inte. Kommer att kännas som första dagen på ett nytt jobb, fast man känner som tur arbetskamraterna och de flesta klienter. Men blir väl nog att ta till sig nya rutiner och nya arbetstider. Från och med nu arbetar vi färre nätter, vilket betyder fler morgon och kvällsskift. Morgonskiften har jag inget emot, men tycker inte så mycket om kvällsskiften. 
 
Ska hämta sakerna från loppis idag. Hoppas verkligen att jag sålt mycket igår. Var där via igår på förmiddagen, såg dåligt ut med försäljningen då. Har på känn att jag aldrig sålt så dåligt på loppis som denna gång. Men man kan ju aldrig veta hur det går.
 
Tänkte visa upp kuddöverdraget som jag köpte på Myrorna i Ersboda.
 
 
Såklart är det blått och randigt. Kostade endast 10kr.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0