En trälåda

Tog hem en trälåda från Västervik då vi var dit i helgen. Enligt mamma har jag fått den till julklapp av Ulli, själv minns jag inte. Under den står det att den är gjord på Gotland. Riktigt fin är den. Har börjat tycka mer och mer om den så därför tog jag hem den. Måste bara fundera var jag ska sätta den, och vad jag ska ha i den. Just nu finns där en chokladtomte och en chokladhare. 
 
 
Det är inte årets modell på chokladen så tror den får vara oäten...fast de ser nog goda ut. Men nej, tror de får åka i roskis. Hittar nog säkert någonting bättre att förvara i lådan.

Kommentarer
Postat av: Ulli

Ja, du har nog fått trälådan av mig. Köpte den för många år sedan på en marknad i Stockholm. Jag har ju själv två små tavlor som är köpta på samma gång o tillverkade i Visby.

Svar: Okej! Ja, ibland vet man inte riktigt från vem man fått alla julklappar...tydligen var denna inte från tomten då :)
Caroline

2013-04-05 @ 15:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0