Vitt igen

Vad glad jag blev då jag såg att det är vitt på marken igen. Räcker väl inte länge tills det är borta igen, men i alla fall :).
 
 
Blev mycket lättare att leva igår efter tandläkarbesöket. De spolade rent gropen där visdomstanden suttit samt lade på nån gel. Just nu känner jag ingen smärta alls. Får hoppas det håller i sig. Ibland kan man behöva göra proceduren flera gånger innan det blir bra sa tandläkaren. Hoppas det räckte med en gång! Gropen hade helt enkelt varit för torr, därför hade det tagit så sjukt.
 
Idag blir det jobb 12-20. Egentligen ganska skönt att veta vad jag ska göra idag, tycker jag inte gjort annat än suttit i soffan de senaste dagarna då jag varit hemma. Borde ta mig till gymmet nån dag denna vecka, men har hittills inte haft lust pga värk, men kanske det blir av på fredag förmiddag före jobbet, får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0