Spegel, Spegel

Har nu sett klart hela första säsongen av "Mirror, Mirror", en barn och ungdomsserie från 1995. Det började med att jag såg att jag hade ett avsnitt inbandat på en gammal videokassett, men ville ju se hela serien från början. Var inte lätt att hitta, men hittade serien på youtube, indelad i flera klipp, ett avsnitt var två klipp. Glad blev jag då precis hela säsongen fanns där! :) Gå in på: http://www.youtube.com/watch?v=EHlm7dQJ-9Q&feature=plcp om du vill se serien. I alla fall jag blev lite nostalgisk för det här var min favorit serie då jag var yngre, och den var fortfarande lika bra och lika spännande. 
 
Nu ska jag försöka hitta säsong 2, håll tummarna för att jag hittar den :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0