Gardin bekymmer

Vilken färgs julgardiner passar i sovrummet? Brukar ju har röda gardiner i alla fönster (nästan) då det är jul, men tror inte det skulle passa riktigt i sovrummet...eller vad tycker ni?
 
 
Gardinerna som nu hänger i sovrummet känns för sommaraktiga och skulle nog vilja byta ut dem, de har ju ändå hängt där sedan april. 
 
Ska jag satsa på vita gardiner? 
 
Tror inte det skulle passa med någon gardin med stora mönster eftersom det inte skulle matcha tapeterna...
 
 
Oberoende så måste jag köpa nya gardiner, eftersom jag endast har de som nu hänger där. Har bestämt att jag endast byter gardiner i köket, vardagsrummet, mittersta rummet där nere, sovrummet samt i mittersta rummet där uppe. I de resterande rummen får det duga med de gardiner som nu hänger där, har ju inga andra att sätta dit heller. 
 
Vad gör ni andra? Måste man byta gardiner överallt bara för att det blir jul?

Kommentarer
Postat av: Linda

ABSOLUT måst du byt i alla rum!!
För nu VET VI JU i vilka DU INTE har bytt i, så JA du måst nog! ;D

Svar: Jå jå...du vill alltså kom å byt dem du då? ;) Eller missförstod jag? :) Du e nog varmt välkommen!
Caroline

2012-11-01 @ 21:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0