En bra lördag

Blev en bra dag idag. Var först till gymmet på Fit For Snow 45. Sen en sväng via Johnnys jobb och såg på nån 3D kossa :).
 
 
 
Sedan blev det amarillomat, lika gott som vanligt och såklart blev det garlic chicken för min del.
 
 
Gick i en massa klädbutiker, men kan konstatera att det inte finns något brett utbud av festkläder i stan. De klänningar jag provat har alla varit för småa upptill runt brösten, fastän jag provat största storleken som funnits. Hann bli smått irriterad, men så hittade jag en helt alldaglig klänning på Anttila som jag köpte. Den hade till o med korta ärmar också så behöver nog inte ha någon tröja till. Skulle vilja hitta en kavaj (ägen ingen), men det problemet tar vi en annan gång. 
 
Köpte också en ny resväska. Den jag har från förut är av tyg och mycket mindre än den jag köpte. Behöver inte vara rädd den här ska bli våt i första taget. Dessutom kan jag nu shoppa mera i Stockholm :). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0