En till sommardag

Då var denna veckas arbete över, ska i jobb först på onsdag kl.16, skönt med lite längre ledigt, måste ju öva inför semestern :) Har nämligen bara 2 nätter kvar ons-fre nästa vecka och sen får jag semester! :)

Idag har jag hittills hunnit med att rensa lite ogräs på gården, tycker om att rensa ogräs bara jag inte skulle så få sjukt i ryggen...



Nu blir det matpaus och sen en sväng via loppis och se om det minskat på loppisbordet eller inte. Tror jag ska fara via Blomtorget också och köpa nån gurk och tomatplanta. Egentligen skulle jag vilja köpa dem först sen då vi kommer hem från resan, men då kan det hända de inte finns att få tag på i butiken (var så ett år). Så bäst att köpa dem nu då.


Whiskas ligger och myser. Undrar vad hon funderar på...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0