Planeringsdag

Har varit på planeringsdag från jobbet hela dagen, men trodde nog jag skulle fastna i en snödriva då jag körde genom Vallvik. Dessutom tänkte jag inte hitta nån parkeringsplats i stan och sen visste jag inte var mötet skulle vara, men hittade till sist! Blev kanske lite klokare angående vissa saker som gäller det nya boendet, medan mycket kan ändras ännu innan det färdigt byggt. Var också på god mat till Rax :)

Tänkte nästan fastna i samma snödriva på väg hem, men det var bara att tynga på gasen och hålla tungan rätt i mun. Hem kom jag mig nog som tur var :) Blir nog en lugn kväll. Sov inte så mycket senaste natt då ventilen i taket föll ner 2 gånger, sen hade jag svårt att somna om så blev inte så många timmars sömn. Dessutom ska jag jobba 7-15 imorgon så borde gå sova tidigt (men vet ju att det blir sent ändå) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0