En ny vecka

Denna vecka skulle jag kunna vara ledig, har så mycket att göra, men kanske man måste jobba lite emellanåt också...

Börjar jobbet 12.39 idag, konstig tid, men bättre än prick 12 så hinner jag göra fler saker innan jag ska på jobb. Skulle vilja kasta ut allt skräp från huset och bära in alla möbler, men då det inte är mitt skräp så vet jag inte riktigt vart man kan sätta allt. Vissa saker måste bäras in i föjset för de kan inte förvaras där ute osv.

Börjar känna mig smått stressad inför helgen. Visserligen är det inte jag som fyller, men det är ju jag som ska planera allt och dessutom ska allt vara ut ur huset innan det också (från nedrevånigen iaf). Är väl bara att bära upp allt på vinden så man slipper se det :) Allt behöver ju inte se perfekt ut till helgen, det vet jag, men ändå vill jag ju ha så mycket som möjligt i skick så vi kan flytta in.

Dessutom har nån råddat här i föjset, undrar vem det kan vara...Är väl bara att börja på i nån ända...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0