Fixa inför 30-års kalas

Sov bra första natten i huset :) Katterna har dock varit lite oroliga, de funderar säkert vad som är pågång. Datorn fick nå fel nu idag, allt jag sparat är borta och allt ser annorlunda ut, får se om Johnny kan fixa det. Som tur har jag sparat de flesta fotona på en annan hårdskiva, är väl bara några dagar som fattas. Suck. Som jag inte hade annat att fundera över idag.




Idag ska Johnny ha 30-års kalas, fast han fyller egentligen på måndag. Snart börjar gästerna anlända så gäller att fixa det sista nu.


Kommentarer
Postat av: ulli

Ja, nu kommer vi! Kul att få se allt i verkligheten och inte bara på bloggen. Vi ses snart!

2012-04-21 @ 15:16:30
Postat av: catie

oj, ja va lite snabb att skicka förra kommentaren.. han lämna tom ;) Men fantastiskt fint har ni e! ja e övertyga om att du satt å njöt en god stund innan du kona fa å sova :) nu längtar jag å ännu meir tills vi kan flytt in!

2012-04-21 @ 16:00:43
URL: http://caaatie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0