TRÖTT!

Kom just hem från nattjobbet. GÄSP! Har väl fått sovit nån timme inatt, men de timmarna är lätt räknade. Antingen har jag hostat eller så har nån annan hostat så därför kunde jag inte sova. Får se nu om jag inte får en släng till av den här förkylningen, fastän den första inte riktigt försvunnit ännu. Men det skulle ju inte vara konstigt då alla hostar och nyser runtomkring en.

Var på ett trevligt studentkalas igår. Hann faktiskt sätta mig ner och äta lite smörgåstårta också. :) Skulle gärna ha stannat en stund till, men måste ju till jobbet.

Nu funderar jag om jag ska gå och sova i sängen eller om jag ska vila på soffan och slötitta på tv. Tror det blir det senare alternativet. Får sova imorgon då jag kommer hem från natt 2 på jobbet. Får ju vara ensam hemma då så får ju sova bäst jag vill. Ska söka fram hostmedicinen nu och komma ihåg att ta med den till jobbet sen så jag kanske får sovit nån till timme nästa natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0