Söndag

Har jobbat 7-15 idag. Usch vad trött jag är, hur ska jag orka jobba 7-15 imorgon också? Visserligen är ju 7 turorna mina favorit turor, men har haft många tidiga morgnar nu i rad så börjar bli lite trött. Väntar tills vi får flytta in i huset så jag kan gå och sova när jag vill. Nu måste jag vänta tills Johnny också vill gå och sova. Somnar inte fast jag lägger mig ner då tv:n är på bara nån meter borta.

Just nu håller de på och lägger brädor under de delarna av taket som sticker ut från väggen (vet ej vad de kallas, blev lite invecklat). Brädorna blir röda. Vanligtvis är nog dessa brädor vita, men tydligen hade nån bestämt att de ska vara röda så nu får de vara det. Då jag tänker efter skulle jag nog ha velat att de varit vita, men sak samma. Alla ribbor är också uppe på väggen. Inomhus har det inte hänt nästan något på nån månad förutom att väggen bakom kakelugnen har målats. Nångång inkommade vecka kommer de troligtvis och murar upp kakelugnen, ska bli intressant att se hur det börjar se ut då den kommer upp! :)

Ska nog lägga mig ner och slötitta lite på tv nu, känner att jag behöver vila. Kanske jag orkar klippa lite gräs senare, får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0