Regn eller inte regn?

Hemma igen då efter en natts jobb. Skönt att ha natten på andra sidan emellanåt. Har ledigt resten av dagen. Imorgon blir det att dra på finkläderna då man far till jobbet för där blir det kalas. Hoppas man får äta god smörgåstårta! :) Blir nästan snål redan!

Får se nu om det ska regna eller inte idag. Borde få klippt gräset. Trimmern fungerar inte ännu (tror jag) så får väl snart ta fram saxen och gå och klippa gräset jag inte kan klippa med gräsklipparen. Om det är något som jag är noga med så är det gräsklippningen. Tål inte då det är ojämt klippt eller om det sticker upp nån maskros! Så nu är det verkligen dags att klippa gräset!

Men först av allt ska jag nog ta det lilla lugna och se på nån serie. Man måste ju koppla av efter jobbet.


En till gullig bild på Molly. Bara för att liva upp inlägget lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0