Midsommarstång på jobbet

Plockade en hel hög med blommor igår som jag sedan tog med till jobbet.



Efter mödosamt arbete i regn och rusk blev resultatet slutligen det här:



Stommen till stången fanns som tur från förr, men resten är handarbete :) Den ena "armen" ser kortare ut än den andra men det beror på att jag fotat lite från sidan (ville undvika att stå i ösregnet). Blev nog ganska nöjd över resultatet. Skulle ha velat laga "ringar" på sidorna också, men hade inte någo mera järntråd, så detta fick duga. Tog ganska så länge innan jag överhuvudtaget alls hittade nån järntråd, men slutligen hittade jag en liten bit som nästan räckte till hela stången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0