Natt 1/2 och dum tvättmaskin

Då var man hemma efter nattjobb. Är inte så jätte trött, fick sovit ganska bra. Men tror nog jag är desto tröttare imorgon då jag har haft nästa natt.

Usch vad kallt det är idag! Visade -26 på gården då jag kom hem! Tycker nog det börjar räcka med köld nu. Blir bara så dyr elräkning. Ja och på tal om elräkning så var vår liite mindre för januari månad än vad den var för december, ca. 30€ mindre, så alltid något. Får nog fortsätta med att sitta i mörkret, men det blir ju ljusare och ljusare där ute nu så det är ju bra! :) Måste nog säga till Johnny också att det är ju nog onödigt att gatulampan på gården lyser då det är ljust ute, måste nog ändra timern på den.

Ska väl inte göra så där jätte mycket idag. Tvättar en maskin just nu. Får se om det blir till nå. Igår tog ett 30minuters tvättprogram 3 timmar och så blinkade dessutom lampan efteråt vilket betydde att det inte centrifugerat, så då måste jag lägga på det programmet också. Hoppas verkligen att tvättmaskinen inte bråkar idag, vill få tvättat några maskiner. Vi ska ju nog köpa en ny, frontmatad tvättmaskin, men inte riktigt ännu, så hoppas denna håller ännu nån månad.


Tvättmaskinen som bara krånglar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0