Onsdags planer...

Nu orkar jag inte sitta hemma och snörvla längre. Tycker inte om att vara "halvsjuk". Det rinner ut näsan, men nån feber har jag inte. Trött är jag, men orkar ändå inte bra ligga framför datorn. Tror jag ska fara ett varv via loppis och kanske via nån klädbutik.

Behöver förnya höstgarderoben lite. Bäst skulle det ju vara om jag hittade nåt billigt och bra plagg på loppis, men det är sällan jag orkar söka efter kläder på loppis. Hittar jag nåt så brukar det oftast vara fel storlek. Nån t-skjorta har man väl hittat nångång, men det är nog svårt att hitta en ordentlig hösttröja. Tur att det GW-gallerian finns, blir nog att titta förbi där och se om man mot förmodan skulle hitta nåt att ta med sig hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0