Kameran hemma igen! :)

Fick just bråttom att klä på mig, hörde att det kom upp en bil på gården. Det var postbilen som levererade ett paket och i paketet var min kamera. De hade fixat batteriluckan helt gratis för det hade gått på garantin! :) Tycker dock att det var lite onödigt att de måste skicka den till Tyskland bara för att få bytt en lite lucka, men huvudsaken inte jag behöver betala något. :)


Nu fungerar den igen! :)


Molly bryr sig inte så mycket om att kameran fungerar igen. Hon tänker säkert varför jag måste störa henne då hon äter!?


Kommentarer
Postat av: linda

...och Johnny e nöjd och belåten över kameran! ;)

2011-08-16 @ 18:38:09
Postat av: Caroline

Säkert nog. Han slipper ju höra mig klaga om att den inte fungerar. :)

2011-08-16 @ 20:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0