Gårdsloppis snart

Bakade faktiskt en blåbärspaj idag, men den blev inte så god, men med lite grädde gick den nog att äta!

Ikväll har jag varit och hjälpt Mia med att ställa iordning gårdsloppis hos dem, ska sälja mina saker där också. Sedan var vi till oss också och grävde fram lite loppis saker. Nu kom jag just hem från Gunvi&Jussi, sökte lite efter loppis saker där också bland alla våra lådor, men det var svårt att hitta nåt då man har så mycket saker nerpackade i lådor som är staplade ovanpå varandra.


En del av sakerna. Det blir nog bra det här, bara nån kommer och vill köpa nåt! :)

Vi vet ännu inte när vi ska ha loppis, men nån söndag. Återkommer med närmare information då jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0