Blåbär och nån kantarell

Var till skogs och plockade lite blåbär i regnet, fast egentligen regnade det inte så mycket, bara lite. Blev inte uppäten av myggor heller! :) Blir nog att plocka mera nån annan dag för just då jag slutade så hittade jag ett bra ställe med mycket bär. Men hann inte plocka mera just då för mamma o pappa kom hit och plockade de sista vinbären.




Hittade två små kantareller också. Skulle ju gärna nog ha velat hitta lite fler...

Så länge jag har kameran på service så får ni hålla till godo med mina bilder som jag tar med telefonen. Går dock inte så bra att ta närbilder. Vet heller inte hur många veckor jag får vänta på kameran då den tydligen måste skickas till TYSKLAND!

Nu blir det att se något till avsnitt av Vampire diaries, kan nästan inte slita mig från datorn för det är sååå spännande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0