Jobbat inatt

Hemma igen då efter att ha jobbat natt. Var en intensiv kväll men en lugn natt. Ska tillbaka till kl.16 idag för natt 2/2.

Just före jag skulle fara till jobbet igår fick vi besök av Linda-Marie och hennes mamma. De hittade hit till sist :) Hon ringde då de var på Golkas bro och frågade om vi har hemma. Så jag tänkte det tar inte länge innan de är här. Sen ringde hon igen och sa att de var i Kvevlax! De hade alltså kört på fel sida av älven :) De hittade trots allt hit efter lite sightseeing. Så det blev en snabbvisit. Men alltid roligt då folk kommer ut och hälsar på! Så det är bara att komma ut körandes!

Nu ska jag ta det lugnt en stund och se på tv, tror inte jag tar någon tupplur. Får se vad man hinner med innan jag ska på jobb senare igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0