Var är våren?

Idag blev det en promenad i snöovädret. Det var som tur inte lika bedrövligt väder som i måndags, då kunde vi inte alls gå ut.  Var är vårvädret?
 
 
På tal om måndagen så blev det faktiskt en tur med bilen då. Wilma och jag åkte och handlade. Blev också matpaus vid Gw-gallerian. Vet dock inte när jag senast har varit med om så stora drivor på vägarna, det var nog bara fem före att vi inte fastnade på många ställen och tur hade vi som knappt mötte några bilar.
 
 
Den här veckan har vi lekt en del uppe på vinden, i Wilmas blivande rum. Whiskas ville förstås också vara med. Wilmas humör har dock varierat då tänderna irriterar ännu. Hon åt bra förra helgen, men sedan var vi tillbaka till bara några skedar mat igen. Får hoppas hon äter bättre denna helg igen ☺. 
 
 
I dag på eftermiddagen åkte vi iväg till Koskö för att träffa Wilmas kompis, det blev några roliga timmar ☺. Imorgon blir det frissan för mig. Börjar vara dags, senast jag klippte håret var väl i augusti om jag inte minns fel. Sedan blir det gymmet som vanligt då det är fredag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0