Duktig kisse

Natten till igår mjauade Whiskas utanför vår sovrumsdörr. Det var inget vanligt mjau utan hon ville verkligen säga något, så jag steg upp. Utanför dörröppningen steg jag delvis på något. Jag hoppade och skuttade undan saken. Visste direkt vad jag trampat på. ETT MÖSS! Stackars Whiskas blev rädd då jag skrek till, så hon sprang upp på vinden. Gick och väckte Johnny och sa att han fick komma och ta upp mösset, men icke. Det kunde jag nog göra själv tyckte han. Usch då. Sökte upp en påse, tog mod till mig, och plockade upp mösset och lade det i påsen och sen i roskis. Gick sedan upp för att säga att Whiskas varit en duktig kisse. Hon satt framför stockväggen i rummet ovanför vårt sovrum. Hon väntade säkert på fler möss. Säkerligen har mösset kommit in den vägen. Duktiga Whiskas, tack för att du inte la mösset i sängen åtminstone, hehe.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0