En vecka närmare jul

Ännu en vecka i december börjar gå mot sitt slut. Jag slutade 9 på tisdag morgon och var sedan ledig fram till idag morse. Dagarna har bara rusat iväg. På tisdag eftermiddag åkte vi till Koskö och lekte med några av Wilmas kompisar. 
 
 
På onsdagen åkte vi hemifrån på förmiddagen för att handla några saker från Lidl som var på erbjudande, men det visade sig att Johnny varit snabbare och redan varit dit före oss. Så nu är ett leksakskök och en piratbåt inhandlade. Köket får Wilma till julklapp. 
 
På torsdagen var jag via Combo en sväng medan fammo var med Wilma. På kvällen blev det en sväng till stan. Åt bl.a. lite gott vid Espresso House. Wilma tyckte det var roligt att se sig omkring. Där skulle hon ha kunnat sitta länge.
 
 
Självständighetsdag firade vi igår. Åkte hemifrån på förmiddagen. Besökte Kvinnornas julmässa, kom dock tomhänta ut därifrån. Var så mycket folk så man såg ju knappt någonting. Åkte sedan till Västervik där vi blev bjudna på mat. Sedan blev det en promenad och Wilma sov 2 timmar. Åkte sedan via butiken. Hemma var vi först 18 tiden.
 
 
Idag har jag jobbat 7-15. Ikväll har vi också varit till butiken en sväng då Johnny sökte material till en sak som han snickrar på i föjset. Imorgon blir det kvällsjobb för mig.
 
 
En helg närmare jul. Nu är det bara 17 dagar kvar till julafton 😊.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0