Idag blir det Juthbacka

"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder". Så svarar jag om någon påstår att man inte kan fara till Juthbacka marknaden då det regnar. Förstås hoppas jag ju på bättre väder, och man vet ju aldrig var det regnar, kan ju hända solen skiner någon kilometer bort. Nåja, idag ska vi alltså fara till Juthbacka, som vanligt. Ingen skillnad väder eller vind, jag ska till Juthbacka, varje år. Kan hända jag fyndar något, kanske inte. Huvudsaken jag får gå där bland alla bord och människor och känna stämningen. Fyndar jag något är det bara ett plus. Ska bli så roligt! Har ju sett framemot den här dagen i ett år.
 
 Bilder från 2016
 
Bilder från ifjol.
 
Vi ses väl i vimlet? 😃

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0