En orolig natt

För några nätter sedan blev det inte mycket sömn.  Wilma sov dock hela natten igenom. Då vi skulle gå och sova trodde vi att Whiskas ännu var ute. En gång i timmen turades vi om att ropa på henne. Ja vi kunde helt enkelt inte sova. Vi ropade och ropade, men ingen Whiskas kom. Jag låg och tänkte på att vargen varit i farten. Klockan 3 gick jag upp på vinden och till och med in i skrubben, men ingen Whiskas. Då jag var uppe klockan 5 gick jag till vardagsrummet, där låg Whiskas och sov så sött på en filt på golvet ❤. Troligen var hon i skrubben då vi gick och sova och hade sedan kommit ner därifrån. Hon undrade säkert varför vi ropade på henne där ute då hon låg och sov här inne ☺.

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0