Helgen som gick

Det blev lite sömn natten till lördag. Wilma sov relativt bra (dock lite oroligt o vaken vid 5). Jag sov bara nån kort stund innan Johnny kom hem vid 3.30 tiden från julfesten. Upp vid 5 o mata Wilma o sen sov jag ganska bra fram till 8.20 då jag steg upp för att hinna laga mig färdig för att åka på Workshop till Easy Fit i stan. Så såg nästan i kors då jag körde in till stan, men jag kom mig helskinnad fram, hehe. Typiskt att jag inte hittar sömnen då Johnny är borta, likadant varje gång. Nåja jag visste ju på förhand att det skulle bli en sådan natt, så var lite förberedd. 

På gymmet deltog jag i en "Träning efter graviditet" Workshop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0