69 stycken bullar

Idag har jag gjort något jag inte gjort på läääänge! Ja jag minns inte när jag bakat vanliga bullar senast. Kanske då vi bodde i Smedsby? De få gånger jag bakat bullar på senare år har det blivit Lchf bullar. Idag blev det nog en sats sådana också, men tänkte att jag ska försöka mig på att baka vanliga också. I över fyra timmar stod jag i köket och bakade. Nu känns det i fötterna. 
 
 
Det blev 14 Lchf bullar och 55 vanliga. Känner mig nöjd med dagens projekt. Goda blev det också. Nu har jag färdigt bakade bullar tills jag fyller, måste bara lägga dem i frysen nån vecka. 
 
Efter allt bullabak satte jag mig i solstolen och läste en stund. Sedan blev det lite räfsning. Nu är middagen uppäten och det är dags att gå ut och njuta av finvädret igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0