Några fynd och bilen på "upptining"

Igår efter nattjobbet lyckades min planering helt och hållet. Hade till och med gjort upp en lista så jag skulle komma ihåg allt jag ville göra före jag åkte hem. Veckohandlade på Prisma, köpte kattmat på Minimani och sedan for jag på vattenjumppa till simhallen. Eller ska vi säga pensionärsjumppa. Ja så kändes det. Jag var nog yngst. Men bra jumppa var det ändå. Efter simningen var jag förstås hungrig, hade ju nog varit det redan någon timme redan, så det var hög tid för lunch. Lunchade vid simhallens café, buffén bestod av en massa gott så mätt blev jag. Till sist på min lista stod det Combo. Var ju inte dit förra veckan, oj oj, hemska saker. Så nu måste jag åka dit. Kom förstås inte ut tomhänt därifrån heller. 
 
 
Hittade en Bamse klänning med en fin body under för sammanlagt 1 euro! Glad blev jag också då jag hittade parfym åt mig själv. I flera års tid har jag endast använt denna sort och så hittar jag en nästan oanvänd flaska för bara 4 euro. Kostar ganska många gånger mera att köpa i butiken. Så bra! 
 
Lite foglossning (eller vad det nu är) har jag dock gått och lidit av nu några dagar. Det blev förstås inte bättre av att jag tog en promenad i torsdags. Fick till sist börja gå riktigt sakta. Är nog bättre med vattenjumppa. Men ännu klagar jag inte, det kunde vara värre. 
 
 
Igår körde vi ner min bil i Johnnys föräldrars garage. Som tur behövde inte jag köra ner för den branta backen in i garaget. Kan nog hända jag skulle ha tagit ena väggen med mig. Johnny tyckte också det såg ut som om jag inte har någon bromsvätska. Ska hoppas att bromsarna börjar fungera bättre nu då bilen blir upptinad och vi fyller på bromsvätska. Frågan är ju bara varför det inte finns någon vätska kvar. Läcker den ut någonstans eller har jag helt enkelt använt upp den. 
 
Nu har jag en ledig helg framför mig. Idag är dagen fylld av roligheter medan morgondagen ännu är oplanerad.
 
Önskar er alla en trevlig helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0