Några fynd från förra veckan

Förra helgen blev det ju som sagt lite loppisbesök, igen. Nej jag är inte beroende, inte alls. Denna gång hittade jag faktiskt något i klädväg åt mig själv också. 
 
 
Tunikan köpte jag redan tidigare i veckan medan jag hittade de två tröjorna senaste helg. Billigt och bra!
 
Nog kom jag ut med lite mindre kläder också, konstigt skulle det väl annars vara. Men tycker jag var riktigt duktig och kom bara ut med dessa plagg.
 
 
Mumintröjor och bodyn för 50 cent styck (oj oj vad billigt jämfört med i butikerna), kattklänning för 60 cent, tröja för 1,50€ och converce strumpor för 1€. 
 
Tidigare förra veckan hittade jag dessa saker på Fyndis. En muminmössa och sångbok för en billig peng.
 
 
Tänkte skriva att det inte blivit några loppisbesök denna vecka, men då skulle jag ljuga. Var faktiskt in till Folkhälsans loppis i Smedsby tidigare i veckan, men kom ut tomhänt därifrån. 
 
Jobbade natt till idag och imorgon har jag 7-15 (gäsp!). Ska försöka orka mig igenom morgondagen, sedan har jag hela fyra dagar ledigt. Har faktiskt tagit mig tid att vila till och från idag, måste bli bättre på det. Man behöver ju inte göra någonting precis hela tiden. Imorgon får jag ta itu med disken, tror inte den försvinner, hehe. 

Kommentarer
Postat av: Lmn

E du ledig på måndan?

Svar: Jo, jag e ledig på dan. Vattenjumppa på kvällen ☺.
Caroline

2018-03-22 @ 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0