Jag vill också ha en tröja med ugglor på

Ni kommer säkert att trötta på alla bilder av barnkläder, men här kommer några fler loppisfynd. En likadan lila tröja med ugglor på skulle jag också vilja ha. Den här är dock lite för liten för mig, tyvärr. Tröjan i storlek 62/68 gav jag 2€ för, Pyjamasen med Piff och Puff på kostade 2,50€ (storlek 80) och Polarn och Pyret jeanskjolen i storlek 68 gav jag 4€ för. 
 
 
I lilla wc:n på övrevåningen har vi ju en hylla under snedtaket. Där har vi hittills bara förvarat några handdukar som vi inte använder. Nu har de dock fått flytta på sig lite och jag har radat alla små kläder på hyllorna och sorterat dem enligt storlek. Bilder får ni se en annan dag. Vet ju att det är lite dumt att bara ha allt i en storlek, så köper lite i alla storlekar om jag hittar något billigt och snyggt. Som jag redan sagt så är det ju nog lite som ett beroende det här med små babykläder, men värre beroenden kan man ju ha! Misstänker att hyllorna kommer att fyllas på ännu mera innan sommaren är här.
 

Kommentarer
Postat av: Lmn

Köp int allt, spar ngt åt mig oxå😘mao.finns en del redan😍

Svar: Hehe, börjar nog va fullt i hyllorna snart 😀
Caroline

2018-03-01 @ 20:41:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0