En vacker himmel

Igår kväll fick vi se en fin solnedgång. Tyvärr var det ingen sommarvärme för att njuta av den utomhus på terrassen.
 
 
Idag blev det ett besök vid Mödrarådgivningen. Allt var okej, så det var ju bra! Sedan blev det ett besök vid frissan också. Syns kanske inte så mycket, men flera centimeter av topparna försvann. Nu har jag bara tagit det lugnt här hemma. Sett flera avsnitt av några program på tv som jag inte hunnit se under den senaste veckan. Kvällarna blir så korta då jag somnar tidigt. Lite senare ikväll är det dags för vattenjumppa igen, veckans höjdpunkt.
 

Kommentarer
Postat av: Josefin Nilsson

Men wow vad fint! :)

2018-03-19 @ 17:00:48
URL: http://josefinnnilsson.blogg.se/
Postat av: Lmn

Pass på och sov alltid då du kan! För då väl lillon kommer så e d goodby med sovase och i minst 20år😱😳🙄😅

Svar: Sova, vad är det? 😜 Tycker int att jag sover så myki just nu. Sku jag få gå o sova 21 sku jag säkert sova längre, men vaknar flera gånger varje natt å de tar nån timme ibland innan jag somnar om. Förstår inte varför jag e klarvaken 3-4 tiden på natten? Sku väl behöva en 3 meter bred säng så vi rymms hela familjen 😀😜.
Caroline

2018-03-19 @ 23:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0