Den första vårmånaden

Tänk att det är mars redan! Vart for januari och februari? Får se om det blir en vintrig månad eller om vintern släpper sitt grepp. Hellre en lång vår än en jätte lång vinter. Visserligen får sommaren nog börja redan i maj, men vi ska inte ha stora förhoppningar. 
 
Igår blev det en promenad i solskenet. Har varit dålig på att komma mig ut nu då det varit så kallt. Har ju inga utebyxor som passar! Så därav också en orsak varför jag väntar på varmare tider. Lite över tre kilometer blev det. riktigt passligt. Får se hur det känns imorgon eller i övermorgon. Kändes bra att få lite frisk luft samtidigt som lite motion. Annars är det nog mest crosstrainern som används och då får jag ju inte så mycket frisk luft precis. 
 
 
Idag och imorgon jobbar jag 8-16. Har nattjobb söndag till måndag. Skönt med ledig kväll idag och imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0