Älskling prylar och lite andra saker

Det blev ju en del bebisrelaterade loppisfynd förra veckan och i helgen. Dock inte enbart kläder denna gång. Ja nå ett par till Älskling byxor i perfekt skick kunde jag ju inte motstå. Då jag dessutom hittade en Älskling filt (tillverkad i 100% ekologisk bomull) på Loppisracet så blev jag glad. Filten kostade bara 3 euro och såg i princip oanvänd ut. 
 
 
Dessutom hittade jag två pyjamas och två "leksaker". Den röda leksaken kan man linda runt spjälorna på spjälsängen. Konstaterade dock att vi kan lägga dit den först då vi tar bort förhöjningen i spjälsängen, just nu är spjälskyddet i vägen. Den lilla stjärndynan för hela 1 euro tyckte jag bara var så söt, dessutom borde den lysa i mörkret. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0