Något nödvändigt

Det har varit några stressiga dagar, men idag har jag äntligen en ledig dag. Har hunnit med lite saker här hemma som inte blivit gjorda sedan i söndags, diskat och tvättat. Var också och hämtade ut lite kläder som jag beställt på nätet, de var riktigt bra, tur att jag inte måste skicka tillbaka dem. Sedan blev det en sväng via loppis med mera saker. Städade också upp på bordet lite grann, blir ju alltid lite råddigt då man inte varit dit på flera dagar. Åkte sedan och veckohandlade. Hittade faktiskt lite annat än mat också. Har länge behövt ett par vinterskor som är passliga att ha då jag går ut på en promenad. Hittlls har jag bara haft mina klumpiga vinterstövlar som jag går och drar efter mig, inte precis det bästa för fötterna. Senast vi var ut och gick testade jag att använda ett par vanliga "lekkare" men de var för hala och det passade inte så bra med stickasockor i dem. Idag råkade jag se att de hade skor på rea, så gick ett varv för att se vad som fanns. Hittade ett par som var nedsatta, hade kostat 70€, men nu endast 20€. Helt perfekta var de dessutom fastän jag först trodde de skulle vara för stora. Stickasockorna passade också i. Jag går ju oftast omkring med stickasockor nu vintertid, frusen som jag är. 
 
 
Nu måste jag förstås testa dem, men tror det får bli en annan dag. Just nu känns det för kallt. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0