Muminfynd

Igår då jag var via loppis hittade jag förstås några saker att köpa. Ett av fynden var en liten mumin necessär, passlig att ha sminksakerna i. 2,50€ gav jag för den. En längre tid har jag haft mina sminksaker i en återförslutningsbar plastpåse, tyckte den här var lite finare.
 
 
Nu ska jag sätta mig ner och ta det lugnt en stund. Har sprungit av och an och burit in loppissakerna från bilen och upp på vinden. Konstigt nog fick jag upp dem direkt samma dag. Annars brukar sakerna ofta stå innanför dörren i några veckor innan jag får upp dem på vinden. Så känner mig nöjd då jag fick upp dem direkt och slipper störas av dem i flera veckor, hehe. Pengarna från loppisförsäljningen skulle jag nog få hämta idag, men men gör det först imorgon. Helt okej hade det nog ändå gått fastän det gick lite bättre förra gången. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0