Kalla dagar

Fredag! Har redan hunnit städa och tvätta så det känns bra att ha fått något gjort. Helgen kan börja. Först blir det dock kvällsjobb. Sedan ledigt till söndag kväll. Det har varit kallt nu om dagarna, får se om det blir ännu kallare. Räcker riktigt bra med minus tio grader, minus fem skulle räcka mer än väl. Den här årstiden är det skönt att ha en spis att elda i så man får upp värmen lite. Just nu eldar vi nästan varje dag.
 
 
Har inga speciella planer för morgondagen, bra så. Måste nog säkert ta en tur via loppis någon dag i helgen, men varje dag kan jag ju inte springa där. Nu ser jag framemot kvällen och något gott som jag sa att Johnny ska laga tills jag kommer hem från jobbet, får se vad det blir.
 

Kommentarer
Postat av: Lmn

Va vart d? 🍽😋

Svar: De får du snart se :).
Caroline

2018-01-19 @ 22:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0