En måndag igen

Nedräkningen till min semester har börjat. Fast egentligen är det ju inte alls längesedan jag hade semester senast, det var ju några dagar i december. Nåja, det känns längesedan. Två veckor till, sen får jag vara en vecka ledig. Den här veckan har jag dock inte sett framemot, jobb jobb och mera jobb. Torsdag är min enda lediga dag, då blir det nog en hemmadag. Det blev tidig väckning på jobbet idag så är inte speciellt pigg. Ska på vattenjumppa ikväll, så får hoppas jag orkar hålla ögonen öppna så jag inte sjunker till botten, hehe. 
 
 
Idag har jag prissatt mera loppissaker, men åker med dem till loppis först imorgon. Orkade inte köra av och an idag. Har också börjat se på en ny spännande serie på nätet, Beyond. Är inne på fjärde avsnittet nu. Såg också att vi har en ny säsong Shameless att se på, hur kan vi ha missat det? Kunde nästan inte hålla mig ifrån att se första avsnittet, men bara nästan. Är ju ingen brådska. Just nu kommer det så mycket intressant både på tv och på nätet så man hinner knappt se allt. 
 
Nu börjar det bli dags att laga lite middag, eller vad det nu ska kallas. Har ju redan hunnit äta flera gånger sedan jag kom hem från jobbet imorse. Så är det då man inte har sovit sedan 03.45, då hinner man bli hungrig flera gånger om. 
 

Kommentarer
Postat av: Lmn

Försök att tat d lugnt ❤️☺️Ha J att tal mera så somnar du nog😜

Svar: Haha, ska försök :)
Caroline

2018-01-22 @ 23:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0