Dagens loppisfynd

Igår bokade jag ett loppisbord. Sist jag sålde på loppis var i maj (ej medräknat Skatila loppis). Så nu tyckte jag det var dags igen. Blev Combo denna gång. Tycker alltid det är svårt att boka bord per telefon då man inte kan se var borden är placerade. Borde finnas en karta på hemsidan, men icke. Nåja, jag fick ett bord. Tur var att jag var dit idag och såg var bordet fanns. Nästan längst bak i lokalen, precis de bord jag faktiskt brukar hoppa över då jag går en runda. Så gick till kassan och bad om ett annat bord. Som tur var så var det inget problem och jag fick ett bord på ett bättre ställe. Passade samtidigt på att ta mig en runda runt loppisen, kom hem med en lång tröja för endast 2 euro samt några tidningar. 
 
 
Nu blir det prissättning resten av kvällen. Ska dock föra sakerna till loppis först på måndag kväll, men bäst att prissätta då man har tid och motivation till det. 
 
Hoppas ni får en trevlig fredagskväll och en bra helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0