Två ska bli tre

Ja de flesta i min omgivning vet väl om det redan, men nu är det nog dags att berätta nyheten här också. En del av er såg det på Facebook igår. Nu är det så att vi två ska bli tre. Ja vi hoppas förstås att allt ska gå bra, för overkligt känns det ännu, fastän jag fått se "bevis" på att det faktiskt finns någon i min mage. Vi ska få barn, trodde aldrig jag skulle få säga de orden. För tillfället är jag i vecka 22 och hittills har tiden gått snabbt. Just nu känns det också att det  bor någon "där inne", känner små sparkar lite då och då. 
 
Jag har knappt kunnat hålla mig från att säga något här, men vi ville ändå vänta lite med det. I mitt huvud kretsar inget annat än babysaker och babykläder just nu så är lite svårt att tänka på annat. 
 
Vid ultraljudet i vecka 13 såg bebisen ut så här. Då fick vi tyvärr inte med någon bild hem utan fick själva ta foto med telefonen. 
 
 
Igår var vi på det tredje och sista ultraljudet (vi var första gången i vecka 8). Allt såg bra ut som tur var. Hade knappt sovit något natten före för jag var så nervös. Nu fick vi även se att det högst troligen är en liten flicka som gömmer sig där inne.
 
Mumindräkten hittade jag på loppis redan i höstas. Det är från den som mamma tagit ut mönstret till mina muminvantar. 
 
 
Har så mycket att berätta, men vi börjar så här. Sedan får vi se hur mycket jag delar med mig av här på bloggen. 
 
Vi håller tummar och tår för att allt går bra. Nu väntar vi till slutet på juni ❤.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

LYCKA TILL he gar nou bra

2018-02-15 @ 13:47:19
Postat av: Lmn

Berätt, berätt 😍bara att hör av dig☺

2018-02-15 @ 15:12:21
Postat av: JUNITJEJ

GRATTIS!

Svar: Tack! ☺
Caroline

2018-02-16 @ 19:24:05
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Anonym

Nämen oj! Grattis! ☺

Svar: Tack! :)
Caroline

2018-02-19 @ 09:24:26
Postat av: Sandra

Grattis! Så roligt! Skulle vara roligt att få ta del av er barnresa om du vill dela med dig. Som om du blev oplanerat gravid eller om ni försökt få barn länge. Bara om du vill förstås.

Svar: Tack! Ja vi får se hur mycket jag delar med mig :).
Caroline

2018-03-02 @ 09:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0