I ljusens sken

Åh vad skönt att komma hem efter en lång arbetsdag. Dessutom jobbade jag kväll igår, så känns nästan som jag jobbat i ett. Skönt med en ledig kväll då jag varit borta varenda kväll denna vecka. Imorgon blir det tidig väckning då jag börjar 7 på morgonen, men då igen får jag ju sluta ganska tidigt på eftermiddagen.
 
Annars har vi inte några planer inför helgen. Hinner inte med så mycket annat än att jobba. Eller rättare sagt, orkar inte med så mycket annat. Räcker bra med det. 
 
Nu har jag tänt "några" ljus, så nu blir det fredagsmys. Har många program inbandade som vi inte hunnit se den här veckan, så vi blir inte utan att se i första taget. 
 
Hoppas ni har en bra kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0