En konstig vecka och en lördag jag länge sett framemot

Det har varit en konstig vecka, bara för att självständighetsdagen kändes som en söndag. Vi firade inte dagen på något speciellt sätt. Jag besökte Kvinnornas julmässa, hittade bara en bok. På kvällen var vi på kaffe till Målarbackan. Idag hade jag tänkt åka till gymmet på jumppa, men Wilma sov så länge så det passade inte in i dagens program. Istället blev det ett kort gympass på eftermiddagen. Åkte också till stan på några ärenden. Nu märks det bra att folk är i farten och julhandlar. Det var långa bilköer fastän klockan bara var två.
 
Ser framemot morgondagen. Jag åker iväg till Jakobstad med Sofia för att hälsa på Malena. Johnny får sköta. Ska bli riktigt skönt att komma iväg själv en dag, att inte ha några mattider att passa ☺. Det blir julmarknadsbesök och säkert något loppisbesök. Imorgon får vi också hem skåpet som varit på målning, spännande! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0