17 år tillsammans och 13 år förlovade ♥

Idag är det vår årsdag. Men vi firar inte så mycket idag. Förr åkte vi alltid till Tropiclandia denna dag, men det är nog många år sedan sist. Ifjol jobbade jag natt, så då kunde vi inte fara ut och äta. I år blir det heller ingen restaurang mat på årsdagen, utan först dagen efter. Har ännu inte bestämt oss för vart vi ska fara och äta imorgon. Ifjol  hade jag bokat bord på Amarillo. I år tror jag inte att vi behöver boka bord då vi far ut och äter dagtid och inte på kvällen. Det blir nog säkert Amarillo eller Pancho Villa, finns inte så många andra alternativ om man frågar mig, hehe. 
 
 
Får fira lugnt ikväll. Först blir det mat på Målarbackan. Sedan får vi se hur länge det tar innan Wilma somnar. Förut somnade hon nästan direkt man la ner henne i sängen, men sedan någon vecka tillbaka har det börjat bli svårt att få henne att sova, kan ta ca 1,5 timme. Så blir nog säkert någon film på tv sen bara lugnet har lagt sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0