Älskling

Ja nu trodde ni säkert jag skulle lägga upp en bild på Johnny, men inte denna gång. Nu pratar jag faktiskt om babykläder. Lundmyr of Sweden är märket med en massa fina kläder som det bl.a. står "älskling" på. Då vi var över till Umeå stod jag och "dreglade" över alla fina babykläder. Kunde dock hålla mig ganska bra och köpte endast ett par strumpor. Kunde ju ha köpt allt bara inte priserna skulle ha varit så saftiga. 
 
Nu minns jag inte om jag visat pyjamasen jag fyndade på loppis för några månader sedan. Men den är nog ett av de bättre loppisfynden på senaste tid. 2€ kostade den. Mössan har jag också fyndat på loppis för en billig slant. Bodyn och byxorna fyndade vi på loppis i Alavus då vi var till Tuuri, blev helt chockad då jag hittade svenska barnkläder just där. De var inte heller dyra, byxorna 60 cent och bodyn ca 1€. Nu väntar jag bara på nästa gång då jag hittar ett billigt och bra älsklingsplagg på loppis.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malena

Fina fynd åt er älskling!❤

Svar: Javisst! 😍
Caroline

2018-04-07 @ 10:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0