Snart blir det höst på riktigt

Ännu en arbetsdag är över. Jobbade 8-16 idag. Sedan blev det gymmet en timme. Nu orkar jag inte göra mycket mera idag. Har så benvärk i ena benet och fötterna bultar. Tror nog jag ska ta ett fotbad. Ett helkroppsbad skulle inte heller sitta helt fel, problemet är bara det att badkaret är fullt med saker/kläder. Undrar vem som satt det dit...kan det månne vara jag? Hehe. Minns inte när jag senast tog mig ett bad i bubbelpoolen.
 
Snart är september slut. Vart tog den här månaden vägen? Oktober är en riktig höstmånad. Inget speciellt brukar hända i oktober, men man vet ju aldrig hur det blir i år. 
 
 
Imorgon har jag en ledig dag. Har några ärenden att uträtta, annars vet jag inte vad jag ska hitta på. En runda på stan lockar, men då igen tänker jag att det nog är bäst att inte gå i butiker. Går jag i butiker kan det lätt hända att jag plösligt hittar något jag behöver köpa, något som jag inte visste jag var utan. Bättre att gå på loppis då, blir inte lika dyrt. Vet faktiskt inte när jag senast gått i butiker i stan, eller ens varit in till Rewell center. På det här året är de gånger jag gått i butiker runt torget lätträknade. Nåja, ingen lider väl för det, det finns ju andra människor som shoppar i stan. Måste dock säga att jag tycker mycket bättre om att åka in till Stenhaga, gratis parkering gör mycket. 
 
Nej nu får det vara slut på svamlet, nu ska jag se på ett avsnitt Paradise Hotel.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0