Ännu en lykta

Åh vad skönt att solen kikar fram! Bara det skulle vara 20 grader varmare också så skulle det vara perfekt väder. Till helgen har de åtminstone lovat lite varmare och finare väder, hoppas verkligen prognosen håller då jag nu för en gångs skull har ledig helg, en månad sedan jag hade ledig helg senast. Denna helg blir det dessutom loppisrunda i Björneborg tillsammans med en god vän, det ska bli roligt! 
 
Förra veckan fyndade jag en lykta på loppis för bara 3,50€. Nu då det blir mörkare om kvällarna skulle jag kunna ha lyktor precis överallt. Helst ska det vara vanliga ljus i lyktorna, men visst är det behändigt med batteriljus som slår på då det blir mörkt. 
 
 
Nu blir det gymmet och sedan kvällsjobb. Hoppas ni alla får en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0