Torsdagens loppisfynd

Vilket snöoväder vi har haft idag! Hade blivit en del drivor på gården så jag fick massor av snö i skorna då jag gick till bilen. Sedan gick det sakta sakta ut till riksåttan. Plogbilen har jag inte sett skymten av. Men nu regnar det, så snart är nog all snö borta igen. Uträttade en del ärenden och så svängde jag in via Comboliina. Hittade faktiskt en hel del. En intressant bok helt i min smak, en ny jultidning, en till fönsterlampa samt en muminsak. Muminsaken vet jag ännu inte om jag ska behålla själv eller om det blir en present. 
 
 
Idag kände jag för att laga ordentlig pizza. Alltså ingen pizza på mandelmjöl eller blomkål. Riktig pizza på vetemjöl. Min mage kanske inte tackar mig, men oj vad gott det blev. Mycket godare än de man köper djupfrysta i butiken. Lagade en hel plåt och tänkte att det nog räcker till i morgon också, men nu är jag inte lika säker längre, det var ju så gott! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0